
Céges kommunikációs
tréning
Szolgáltatásod prémium minőségű élménnyé válik ügyfeleid számára
Olyan cégvezetőknek segítek, akik szeretnék javítani munkatársaik kommunikációs képességeit, hogy
ügyfeleik teljesen elégedettek legyenek, és szívesen ajánlják őket másoknak.
Gitta a csapat kohézióját erősítette, kiváló előadói képességekkel rendelkezik, a csapat dinamikájára azonnal tudott reagálni.
Képzésein a munkavállalóink jól érezték magukat, a tudás a mindennapokban hasznosítható volt. Jó szívvel ajánlom őt.
Papp Zsolt József
CEO
Naturadent Lézerfogászat
Gitta csúcsszuper kommunikációs képzést
tartott nálunk!
Olyan tehetség lakozik benne
kommunikáció terén, ami páratlaná teszi őt szakmájában. Általa csak emelkedni,
fejlődni tud az
ember.
Polonkai Mária Lujza
Szeretnéd, ha ügyfeleid úgy éreznék, többet kaptak, mint amit vártak?

Tudod, hogy profi vagy a szakmádban, mégis feszültséggel tölt el, amiért ki vagy szolgáltatva
munkavállalóid kommunikációjának.
Túl nagy kockázat, hiszen ez befolyásolja ügyfeleid elégedettségét.
-
Bosszantanak azok a google értékelések, amiket elcsúszott kommunikáció miatt kaptál, pedig sokat dolgozol a szakmai szolgáltatásod minőségén
-
Szeretnéd, hogy ügyfeleid elégedetten távozzanak, fontos számodra, milyen benyomást hagy a recepció/ügyfélszolgálat a szakmai szolgáltatás végén
-
Szeretnéd, hogy munkatársaid kiváló kommunikációja futótűzként terjedjen potenciális ügyfeleid körében
-
Örömmel vennéd, ha a szakmai tréninget csapatépítőként élnének meg munkavállalóid, érezve azt, hogy személyes fejlődésüket támogatod


Segítek, hogy munkavállalóid a céged legerősebb
ügyfélmágneseivé váljanak.
5-50 fős közösség interaktív, humoros, tartalmas mozgósítása a szenvedélyem.
Tréningjeim dinamikájában egyaránt érvényesül a tudás átadása, hatékony gyakorlás, élményközpontú, hasznos
szituációs gyakorlatok.
Hiszem, hogy a munkavállalók nagyra értékelik, ha cégvezetőjük energiát fektet az ő személyes fejlődésükbe.
Saját cégedre szabott képzést kínálok, ami szolgáltatásod profi színvonalához méltóvá teszi munkatársaid kommunikációját.
